.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موسوي نماينده تمام اصلاح‌طلبان نيست

عضو هيئت رئيسه انجمن اسلامي معلمان ايران گفت: ميرحسين 20 سال در انزوا بوده به همين دليل او براي نسل‌هاي دوم و سوم كشور ناشناخته است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيد عليرضا شفيعي مطهر عضو هيئت رئيسه انجمن اسلامي معلمان ايران، در خصوص اجماع اصلاحات اظهار داشت: اگر اجماع محقق شود گامي در جهت پيشرفت اصلاحلات در ايران است، ولي فكر نمي‌كنم اصلاحات به كانديداي واحد برسند.
وي با اشاره به بازگشت خاتمي به صحنه انتخابات گفت: بازگشت خاتمي امكان ندارد محقق شود، چون خاتمي در تصميم خودش راسخ است، به همين دليل امكان ندارد خاتمي به صحنه انتخابات برگردد.
عضو هيئت رئيسه انجمن اسلامي معلمان ايران با اشاره به كانديداتوري عبدالله نوري تصريح كرد: در شرايط فعلي كانديداتوري عبدالله نوري چيزي را تغيير نمي‌دهد، با توجه به شناختي كه از عبدالله نوري دارم بعيد مي‌دانم كه وارد انتخابات شود، شخصي مي‌تواند از جبهه اصلاحات وارد صحنه شود كه به اين جبهه وحدت ببخشد، عبدالله نوري نمي‌تواند همه گرايش‌هاي مختلف اصلاحات را به سمت خودش جلب كند، در نتيجه بعيد مي‌دانم وارد صحنه شود.
اين فعال اصلاح‌طلب بيان كرد: ميرحسين موسوي نماينده تمام اصلاح‌طلبان نيست، براي اينكه او 20 سال در انزوا بوده و هيچ اظهار نظري در مورد مسائل مختلف نكرد، به همين دليل ميرحسين براي نسل‌هاي دوم و سوم كشور ناشناخته است، با اين شناختي كه از ميرحسين در جامعه وجود دارد آراء او نسبت به خاتمي كمتر است.
شفيعي‌مطهر ادامه داد: زماني كه خاتمي كانديدا بود بهتر بود ميرحسين كانديد نمي‌شد، با توجه به اينكه او 20 سال از صحنه حكومت دور بود، وقتي كه خاتمي آمد لااقل تكليف از دوش ميرحسين برداشته شد، اما نمي‌دانم در پس پرده چه توافقاتي و بين چه مراكز قدرتي صورت گرفت كه صلاح را در اين دانستند تا ميرحسين به صحنه بيايد و با آمدن او خاتمي كناره‌گيري كند.
وي اضافه كرد: در پس پرده معاملاتي صورت گرفت تا اصلاح‌طلبان بر سر يك دو راهي از پيش تعيين شده قرار بگيرند، يعني اصلاح طلبان ناگزير شدند راهي را طي كنند و سناريويي را اجرا كنند كه در پس پرده ديگران نوشته‌اند، اين خودش گامي بود در جهت عدم توسعه يافتگي.
اين فعال اصلاح‌طلب در پايان با اشاره به اشتباهات دولت خاتمي تاكيد كرد: دولت خاتمي پتانسيل و نيروي مردم را آنگونه كه بود ارزيابي نكرد و مردم را دست كم گرفت و از پتانسيل مردم كمتر استفاده شد،دولت اصلاحات پتانسيل بالقوه مردم را نتوانست بالفعل سازد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.